Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ




10 σχόλια:

  1. Κατρίνα μου πάρα πολύ όμορφη ηεικόνα της κόρης σου!!!!Συγχαρητήρια!!!!!Μου αρέσει πολύ το φόντο αλλά κτρίως το βλέμμα στο πρόσωπο!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή δουλειά έχει κάνει! Είναι πολύ συγκινητικό το ότι φαίνονται τα συναισθήματα στο πρόσωπό Του.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατρίνα μου ένα μεγάλο μπράβο κι απο μένα στην κορούλα σου!!!!!!πήρε το ταλέντο της μανούλας της.Κι εμένα μου άρεσε πολύ η έκφραση του προσώπου.Να μου τη φιλήσεις γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσοχέρα η κόρη σου!!! Μπράβο!!!
    Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θαυμάσια δουλειά! Πολλά συγχαρητήρια στην κόρη σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ!!!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραία η εικόνα! Συγχαρητήρια στην κόρη σου και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλά μπράβο στην κορούλα σου!!! Θεωρώ την Αγιογραφία δύσκολη και θαυμάζω όσους τα καταφέρνουν. Μπράβο της λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Της αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο, πολύ σωστή δουλειά η κόρη σου, νομίζω οτι η χαρά διπλή για τη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή