Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΜΟΥ




14 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΡΙΝΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!! ΠΟλύ όμορφος ο καθρέφτης σου!!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Η ΚΟΠΕΛΛΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυο λόγια για το πώς τον έφτιαξες δε θα μας πεις;Κατ'εμέ οι 3 φωτό δε βοηθούν σε κάτι αν δεν κάνεις τον κόπο να γράψεις μια μικρή περιγραφή.Δυστυχώς δεν έχω την εμπειρία να διακρίνω μέσω φωτογραφιών αν πρόκειται για ζωγραφική,ντεκουπάζ ή κάτι άλλο.Έτσι δε μπορώ να κρίνω σωστά και το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφος..πρωτότυπος!!! ναι..πες μας πως τον έφτιαξες....;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφος!!
    Ζωγραφική είναι έτσι; Θα ταιριαζε πολύ και με πυρογραφία, πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΣΕ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΓΙΑ ΤΟ VIDEAKI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑ! ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕ ΚΑΣΙΑ(ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΝΗ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΜΕ ΝΕΡΟ)ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕ ΛΑΔΟΠΑΣΤΕΛ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ποιά είναι η αναλογία που διαλύεις την κάσια στο νερό;την κάσια απο που την πήρες;έχω δει πως δουλεύουν την διαλυμένη κάσια αλλά ακόμη δεν το έχω επιχειρήσει...θα ήθελα να μάθω περισσότερα..σε ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΓΙΟΥΛΑ ΜΟΥ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΟΥΚΑΝΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ 1) ΠΟΤΥΡΙ ΝΕΡΟ ΖΕΣΤΟ 2)ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΣΟΥΠΑΣ ΚΑΣΙΑ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ ΠΟΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΚΑΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΣ ΒΕΡΝΙΚΙ ΑΧΡΩΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ ΣΤΑ ΕΙΔΗ HOBBY ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!!να είσαι καλά!!!!!!θα τα σημειώσω!!!! στο πρώτο μου give away πήρες μέρος;προλαβαίνεις...φιλάκια πολλά http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΡΕΠΤΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή