Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Τιποτα δεν πεταμε

 Το παλιο τζιν που εγινε θηκη για περιοδικα!!!!!!!


31 σχόλια:

  1. Μια χαρά αξιοποιήθηκε το παλιό τζιν! Ωραία ιδέα! Φιλιά, καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή ιδέα !!! Και βέβαια δεν πετάμε τίποτα !!!!! Φιλιά !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία η ιδέα σου Κατρίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγινεεε...........super..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. You had a very clever idea, Katrina! It' s very original.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια η ιδέα σου Κατερίνα , δεν το είχα σκεφτεί καθόλου , μπράβο και για τους κουμπαράδες σου στην προηγούμενη ανάρτηση.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά αν θελήσουμε δεν πετάμε τίποτα. Πολύ καλό. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε, αυτό δε θα το σκεφτόμουν! Στ' αλήθεια δεν πεταμε τίποτα πια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. °º✿✿
    °º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
    º° ✿✿ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο!!Μπράβο Κατρίνα!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πρακτική η ιδέα σου!!! Δεν πετάμε τίποτα!! Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω Κατερίνα! Πολύ ωραία η ιδέα σου, θα την επιχειρήσω με την πρώτη ευκαιρία! Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααα,αυτό πολύ μου αρέσει,Κατρίνα!
    Έχω φτιάξει παλιότερα κι έγινε θήκη για cd's-με powertex το έκανες;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι πρωτότυπο!!! Τρομερή ιδέα!!! Μπράβο Κατρίνα!!
    Καλό σ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια η εφαρμογή του σλόγκαν μας!!!!! Μπράβο!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τολμάει πλέον κανείς να πετάξει τίποτα;;; Η ιδέα σου ωστόσο Κατρινάκι είναι πολύ πολύ καλή!!! Καλό ΣΚ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατρίνα μου η ιδέα σου είναι καταπληκτική.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτική η ιδέα σου Κατρίνα!...και το αποτέλεσμα όμορφο!
    Να είσαι καλά!..Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολυ ομορφη και πρακτικη ιδεα!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελικά Κατρινα τίποτα δεν παει χαμένο, όλα τα πράγματα έχουν μια δεύτερη ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο μου αρέσει αυτή η τεχνική...τέλειο είναι Κατρίνα μου το παλιό το τζιν...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!ΒΑΛΕ ΟΜΩΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΕΕΕΕΕΕ!!!!ΜΟ POWERTEX ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ;;;ΦΙΛΙΑ ΑΡΕΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή