Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Ζωγραφικη

Ζωγραφικη με ακρυλικα!!!!!!!

22 σχόλια:

  1. katrina moy th omwrfos pinakas einai aytos ginaikara san to paraliptitoy mprabw soy kalitexnida exeis ginh filakia......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφη η κοπέλα νάζι και χάρη...ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο στο σπιτάκι μου, καλό μας καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατρίνα,τι ομορφος πίνακας!!!
    Μ΄αρέσει πολύ σαν θέμα,χρώματα,ζωγραφική-μπράβο σου!
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυναμική γυναικεία φιγούρα με αρκετή κίνηση και με πολύ ωραίους χρωματισμούς!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία η κυρία με το καπέλο! καλή εβδομάδα!!!ήρθα στη παρέα σου θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφος και εκφραστικός ο πινακας σου. Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα σε εσένα και την όμορφη και εκφραστική κυρία! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα που το ζωγράφισες!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ρομαντικό το κορίτσι σου με το καπέλο!!απίθανο έργο με συναρπαστικά ταιριασμένα τα χρώματα που χρησιμοποίησες!!χίλια μπράβο και καλή συνέχεια!!πολλά φιλάκια και καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Κατρίνα μου!!Ζωγραφίζης πολύ όμορφα!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίος πίνακας! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Your painting is such beautiful...weel done!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου παέι πολύ η ζωγραφική, φανταζομαι να το ξέρεις , Κατερίνα!!! Μπράβο σου! Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά, θα πάθω η γυναίκα!
    Όλες ζωγραφίζουν εκτός από μένα.... που υποτίθεται πως στο παρελθόν έχω κάνει και ΤΑ έργα!!!!!!!!!!!!!!!! Τό'πε και η Βιλλιώτη!!!!!!!!
    Πολύ μ' αρέσει το δικό σου..... Μπράβο!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατρινάκι μου έγραψες πάλι!!!!!!!!!
    Μα αυτή την φορά έκανες καταπληκτική πρόοδο στην ζωγραφική σου!!!!!!Είναι πανέμορφο!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικός πίνακας! Μου αρέσει πολύ η μορφή και τα χρώματα. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατερίνα μου εξαιρετικό το έργο σου , η κυρία μου θυμίζει φιγούρα παλιών εποχών με ύφος φινετσάτο .
    Μπράβο σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατερίνα μου, η κυρία είναι πολύ ωραίος πίνακας , εκφραστική και με δυνατά χρώματα, μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή