Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Καλό φθινόπωρο!

Καλό φθινόπωρο θα σας ευχηθώ μαζί με μια δημιουργία μου που πραγματικά έγινε από το τίποτα!! Μια και είμασταν στο εξοχικό είπα να κάνω αποτοξίνωση από της κατασκευές μια μέρα όμως με έπιασε τέτοια τρέλα και ήθελα ντε και καλά κάτι να κάνω!!!!!Τι να κάνω όμως που δεν είχα τίποτα μαζί μου!!! Ψάχνοντας βρήκα κάτι χρώματα παλιά πλαστικό απο τους τοίχους δεν είχα μουσαμά δεν είχα πινέλα είχα όμως ταυλες απο παλέτα!!!! Τώρα για πινέλα τι κάνουμε τότε θυμήθηκα την Αχτίδα κάτι είπε για ζωγραφική με τα χέρια αλλά δεν το τόλμησα!!!! Και τότε σκέφτηκα της μπατονετες δεν ξέρω αν τα κατάφερα ξέρω ότι το ευχαριστήθηκα και μάλιστα πολύ!!!!!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!!!!

15 σχόλια:

  1. Καλημέρα ,καλημέρα και σε διαβεβαιώ ότι το αποτέλεσμα της ..τόλμης σου είναι υπέροχο.Δοκίμασε με ..δάκτυλα και θα βρεις ένα νέο κόσμο!Αυτές τις μέρες η μαθήτρια μου ζωγραφίζει με δάκτυλα ένα..παγόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδουλα χαίρομαι που σου αρέσει ματς μουτς!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αχτιδουλα χαίρομαι που σου αρέσει ματς μουτς!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό! Υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων!
    Δεν μπορώ να ζωγραφίσω ούτε βάζο, οπότε σε θαυμάζω και σε ζηλεύω...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρω αυτή τη μανία να θέλεις να δημιουργήσεις κάτι αμέσως.
    Είναι σαν τη φαγούρα, όσο ξύνεσαι,τόσο θέλεις κι άλλο 😂😂😂
    Έκανες πολύ καλά και το τόλμησες, Το αποτέλεσμα υπέροχο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα έτσι ακριβώς Ρένα μου το ίδιο μου είπε και ο άντρας μου!!!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Εάν δεν έκανες περιγραφή πως το έφτιαξες ούτε που θα το φανταζόμουν. Η διάθεση σου για δημιουργία είχε καταπληκτικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πόσο σε νιώθω...καθε φορα στις διακοπες λέω δεν θα κανω τίποτα να ξεκουραστώ και πάντα με πιάνει η μανί ανα δημιοργησω...και δεν εχω υλικά! εσύ τη βρήκες τη λύση όμως!και το έκανες τόσο υπέροχο που αν δεν μας αποκάλυπτες το μυστικό σου, ούτε που θα το φανταζόμασταν!
    καλό και δημιουργικό φθινόπωρο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ Λίτσα μου καλό φθινόπωρο φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ Λίτσα μου καλό φθινόπωρο φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη η δημιουργία σου, Κατερίνα μου. Αγάπησα την τεχνική σου με τις μπατονέτες. Θα τη δοκιμάσω στην πρώτη ευκαιρία. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. if you did not describe how you made it or what I would have imagined. your mood for creation had an amazing result!

    หนังไทย

    ΑπάντησηΔιαγραφή