Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΔΡΑΚΙΑ

Ένα ζευγάρι για το σαλόνι μου!!!!!


19 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΠΑΝΕΜΙΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανεμορφα τα καδράκια σου Κατερίνα μου!!
    Καλή χρονια με υγεία και αγάπη!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
    Υπέροχα καδράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πραγματικά υπέροχα !!!! Μ αρέσει και το θέμα και τα χρώματα πολύ !!!! Μπράβο !!!!! Καλή χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφα καδράκια ,με ωραίο θέμα!! Καλή και ευτυχισμένη Χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή και γαλήνια χρονιά να έχετε Κατερίνα μου όλη η οικογένεια!! Τα έργα σου είναι πραγματικά υπέροχα !!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις !! ΣΕ φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφα τα καδράκια σου Κατερίνα μου! Καλή χρονιά, γεμάτη έμπνευση για όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα Καλημέρα Ισως με ξέχασες ....αλλά οι λόγοι αδρανοποίησης ήταν πολλοί και θλιβεροί!!Την γειτονιά μου δεν την ξεχνώ γιατί οι επισκέψεις στα σπιτάκια σας μου χαρίζουν χαμόγελο που τόσο εχω ανάγκη τώρα.Ομορφοι οι πίνακες σου με ενα θέμα που πάντα αγαπώ και στέκομαι μπροστά του δύο ή και τρεις φορές!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα καδρακια σου δεν τα ειχα δει,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλτε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα σας τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σας υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσετε στους γνωστούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ηρθα για να ανυταποδωσω την επισκεψη Κατερινα μου αλλά βλεπω οτι εχεις να περασεις απο εδω πολύ καιρο.. οπου να ναιθα κλεισει χρονος.. δεν πειραζει εγω θα σου αφησω τον θαυμασμό μου για το ομορφο καδρακι σου ..
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι ξύλινες κατασκευές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή