Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΟ

Η φιλη μου ποδηλατησα μου εδωσε αυτο το βραβειο  και θελει να μαθει καποια πραγματα για μενα!!Την ευχαριστω πολυ πολυ!!!!                    1)Αγαπημενο χρωμα το καφε  2)Λατρευω τη σοκολατα      3)Απεχθανομαι την αγενεια       4)Πιστευω πως αν μιλησεις ειναι ασημι αν δεν μιλησεις ειναι χρυσος     5)Μου αρεσει να τραγουδω (αν και πολυ φαλτσα)    6)Καπνιζω    7)Ειμαι παντα ευγνωμων για τις μικρες χαρες!!!            Φιλες μου οποια περασει απο το σπιτακι μου θελω να παρει το βραβειο!!!!!!!!!Φιλακια!!!!!

10 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΦΙΛΗ ΚΑΤΡΙΝΑ,
    ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ, ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ ΕΛΚΟΝΤΑΙ!
    ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΗΣΑΜΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ , ΓΙΑ.....
    ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ!
    ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΤΑ ΧΑΛΑΜΕ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΟΛΥΑΡΕΣΕΙ. ΑΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΑΕΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΚΑΦΕ.ΔΕΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΑ ΑΛΜΥΡΑ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΖΗΛΕΨΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΑΩ, ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΧΙ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΦ ΠΟΥΦ.
    ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΕΛΑΤΩΜΜΑΤΑ ΤΟ ΞΕΡΩ!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!
    ΚΑΛΙΜΕΡΙΖΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Κατερινακι! Συμφωνω σε ολα μαζι σου... περα απο το τσιγαρο.Δεν εχω καπνισει ποτε και δυστυχως ο αντρας μου ειναι μανιωδης καπνιστης!Προσπαθω να του το κοψω αλλα δυσκολευομαι χιχιιι! Το παίρνω το βραβείο ,ευχαριστώωωω! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκο μου Εφακι τα αισθηματα ειναι αμοιβαια!!!!Ειναι απιστευτο ποσο κοντα σας ειμαι και ας μη σας ξερω!!!Ελπιζω καποτε να τα πουμε!!!!!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κωνσταντινακι μου αν δεν ταιριαζαμε δεν θα συμπεθεριαζαμε χα χα!!!!!!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά κοινά έχουμε, Κατερίνα!! Ελπίζω να μπορέσουμε να πιούμε ένα..καφεδάκι με ένα ..σοκολατάκι σε έναν εντελώς.. άκαπνο χώρο!! Χαχα!! Φιλιά! Να 'χεις ένα όμορφο Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατρινάκι συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! Χάρηκα πολύ που έμαθα περισσότερα για σένα!! Φιλάκια πολλά φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!
    Και ευτυχώς που βρίσκω επιτέλους μια καπνίστρια, μα τι καταπίεση τραβάμε εμείς οι καπνιστές? α πα παααα!!!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να μαζέψεις πολλά πολλά βραβεία και να συνεχίσεις να ...τραγουδάς. Εμάς δεν μας πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάλι δε μου έβγαλε το σχόλιο; Κάτι γίνεται ,τέλος πάντων, ξαναγράφω για να ' ευχαριστήσω και να σου πω ότι συνεχίζω το παιχνίδι!
    Α, και ότι αν εξαιρέσεις το κάπνισμα έχουμε πολλά κοινά!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή